בין לקוחותינו
מהי הזדמנות עסקית?
הזדמנות עסקית היא מכירה / החכרה (ליסינג) של כל מוצר, שירות או ציוד וכו' המאפשרים לקונה / רוכש הרישיון לפתוח עסק. בעל הרישיון או המוכר של הזדמנות עסקית בדר"כ מצהיר על התחייבותו למתן אבטחה או סיוע במציאת מיקום מתאים או בסיפוק המוצר / שירות לקונה ההזדמנות העסקית. מכירה זו היא שונה ממכירה רגילה של עסק, שבה בעל הרישיון המוכר אינו מתחייב לדברים הללו.
דוגמא להזדמנות עסקית היא חברת משקאות קלים המוכרת מכונות שתיה ומתחייבת למצוא מיקום מתאים למכונות. הקונה מסתמך על החברה למציאת המיקומים שבהם המכירות יהיה גבוהות דיו על מנת לאפשר לקונה החזר השקעה ועשיית רווחים.
דוגמא נוספת היא רכישת זכיינות לסניף מרשתות מזון מהיר מסויימות (רשתות כמו ארומה, למון גראס וכו'). במקרה זה הקונה רוכש זכיינות להקמת עסק תחת המותג של הרשת, ומקבל מבעל הרישיון המוכר התחייבות לאספקת מוצרים (במקרה זה – סוגי מצרכים ומזון בהם הרשת מיתגה את עצמה – קפה, אוכל אסיאתי וכו') ונהנה מהפרסום וההכרה שיש לרשת.
הזדמנויות עסקיות באינטרנט
עולם האינטרנט התפתח אלפי מונים מאז ראשית צאתו לשימוש הציבורי בתחילת שנות ה90. ממאגר מידע, המחבר בין אנשים והופך אותנו לכפר הגלובלי, היום האינטרנט והעולם הוירטואלי המקוון, הוא הרבה יותר מזה. כיום האינטרנט הוא פלטפורמה עסקית לכל דבר.
אם בעבר, ההשקעה הכספית בכלל המגזרים באינטרנט הייתה זניחה, הרי שכיום שוק פרסום באינטרנט תופס כ18% מנתח שוק הפרסום הכללי, נכון לרבעון הראשון של 2009.
המציאות של ימינו, הכוללת מיתון, אינפלציה, ירידה בערכים של נכסים ושאר מכות כלכליות, הפכה דווקא את האינטרנט, למוקד ההשקעה הבטוח והמשתלם ביותר.
השקעה אופליין VS השקעה אונליין
נקח לדוגמא נכס אופליין (דירה), ונכס אונליין (אתר אינטרנט) ונשווה ביניהם.
נקח לדוגמא את אבי, עצמאי המעוניין לקנות דירה, לשפץ אותה ולהשכיר אותה.
אבי רכש דירת 3 חדרים בת"א ב1,250,000 ש"ח וביצע עבודות שיפוצים בדירה בעלות כוללת של 150,000 ש"ח. כמובן ששיפוצים, היתרים מהעיריה ושאר תהליכים בירוקרטיים לוקחים הרבה זמן. לצורך ההשוואה נהיה אופטימיים ונגיד שכל התהליך עד שהדירה תהיה זמינה להשכרת שוכרים, יקח כשלושה חודשים. דירת 3 חדרים בת"א עולה בבמוצע 4,500 ש"ח לחודש.
בחישוב מהיר, ניתן לראות שההשקעה של אבי תחזור במלואה תוך 25 שנים, במקרה הטוב, ואנחנו כמובן לא מחשבים את עלויות השיפוצים העתידיים, ירידת ערך הדירה (עבודה מציאותית למדי בתקופת המיתון של ימינו), בעיה במציאת שוכרים, עלות עו"ד והלאה והלאה.
לעומתו, נקח את יוסי, גם עצמאי, המעוניין להקים נכס אינטרנטי, לקדם אותו ולייצר ממנו רווחים.אחרי מעט מחקר יוסי גילה את אפשרויות הרווח האפשריות מהאינטרנט – פניות, פרסום, מכירת שותפים, וכו' - והחליט להקים אתר פורטל שיתמקד בנושא קורסים ולימודים. יוסי הקים אתר בעלות של 25,000 ש"ח והחליט לקדם אותו בעלות של 50,000 ש"ח לשנה (ממוצע של 4,500 ש"ח לחודש קידום). לצורך ההשוואה נאמר שתוך חצי שנה מעליית האתר לאוויר התקדם האתר של יוסי במגוון ביטויים רלוונטיים לתחום – קורסים, לימודים, מכללות וכמובן Long Tail כמו קורס עיצוב גרפי בצפון, קורס סושי בתל אביב וכו'. בהערכה פסימית, לאחר שנה יהיה ליוסי 30 מכללות ומוסדות אקדמאים הרוכשים פניות מיוסי בעלות של 50 ש"ח לפניה. לפי ממוצע חיפושים באינטרנט וביקוש ניתן להעריך שכל מכללה תקבל 40 פניות למגוון הקורסים שהיא מציעה בחודש.
בחישוב מהיר, ניתן לראות שההשקעה של יוסי תחזור במלואה בתקופת סיום השנה הראשונה מההשקעה, וכמובן שאנחנו לא מחשבים מקורות רווח נוספים, כמו פרסום באנרים באיזורי פרסום באתר, הצבת מודעות Google Adsense וכו'.
לא דרוש ניתוח טכני בכדי להבין שההבדל בין הכדאיות של השקעה אינטרנטית והשקעה אופליין הוא הבדל רציני.
הזדמנויות עיסקיות עם Next Level
Next Level קידום אתרים ושיווק באינטרנט לוקחים אתכם לרמה הבאה של השקעות אינטרנטיות. אנחנו ב Next Level עוסקים בין היתר בהקמת פרוייקטים ונכסים אינטרנטיים בראיה אחרת – ראיה עיסקית.
עסק ללא רווח הוא לא עסק – וכך גם אתר אינטרנט. אנחנו ב Next Level פיתחנו את המודלים הנכונים להפיכת אתר אינטרנט בכל תחום רווחי למכונה כלכלית המייצרת בסופו של דבר את החשוב מכל – הכנסה פסיבית
Next Level מחפשת משקיעים ושותפים להקמה משותפת של פרוייקטים ונכסים אינטרנטיים. אנחנו מתמחים באיפיון וליווי פרוייקטים מרגע הרעיון , דרך צאתו באוויר, וכלה בשיבוצו במיקומים הנכונים שמביאים את כמויות הגולשים הרצויות. כמובן שהפרוייקט אף פעם לא נגמר, כי ממש כמו האינטרנט עצמו, גם האתר צריך להתעדכן, להשתדרג ולעמוד בקצב של השוק והמתחרים.
אם אתם מעוניינים להשקיע** בפרוייקט אינטרנטי ו או יש לכם רעיון לפרוייקט אינטרנטי רווחי – אנחנו מחפשים אותכם! צרו קשר עוד היום, אבל קודם, בקרו בעמוד לקוחות קידום אתרים, לצפיה בתוצאות מוכחות.
Next Level – הרמה הבאה של עסקים אינטרנטיים
** השקעות באינטרנט נעות בין 20,000 – 100,000 לאתר, תלוי במורכבות הפרוייקט, עלויות הקידום, עלויות הפיתוח, חלוקת הרווחים העתידית בין החברה למשקיע וכיו"ב.
דוגמא להזדמנות עסקית היא חברת משקאות קלים המוכרת מכונות שתיה ומתחייבת למצוא מיקום מתאים למכונות. הקונה מסתמך על החברה למציאת המיקומים שבהם המכירות יהיה גבוהות דיו על מנת לאפשר לקונה החזר השקעה ועשיית רווחים.
דוגמא נוספת היא רכישת זכיינות לסניף מרשתות מזון מהיר מסויימות (רשתות כמו ארומה, למון גראס וכו'). במקרה זה הקונה רוכש זכיינות להקמת עסק תחת המותג של הרשת, ומקבל מבעל הרישיון המוכר התחייבות לאספקת מוצרים (במקרה זה – סוגי מצרכים ומזון בהם הרשת מיתגה את עצמה – קפה, אוכל אסיאתי וכו') ונהנה מהפרסום וההכרה שיש לרשת.
הזדמנויות עסקיות באינטרנט
עולם האינטרנט התפתח אלפי מונים מאז ראשית צאתו לשימוש הציבורי בתחילת שנות ה90. ממאגר מידע, המחבר בין אנשים והופך אותנו לכפר הגלובלי, היום האינטרנט והעולם הוירטואלי המקוון, הוא הרבה יותר מזה. כיום האינטרנט הוא פלטפורמה עסקית לכל דבר.
אם בעבר, ההשקעה הכספית בכלל המגזרים באינטרנט הייתה זניחה, הרי שכיום שוק פרסום באינטרנט תופס כ18% מנתח שוק הפרסום הכללי, נכון לרבעון הראשון של 2009.
המציאות של ימינו, הכוללת מיתון, אינפלציה, ירידה בערכים של נכסים ושאר מכות כלכליות, הפכה דווקא את האינטרנט, למוקד ההשקעה הבטוח והמשתלם ביותר.
השקעה אופליין VS השקעה אונליין
נקח לדוגמא נכס אופליין (דירה), ונכס אונליין (אתר אינטרנט) ונשווה ביניהם.
נקח לדוגמא את אבי, עצמאי המעוניין לקנות דירה, לשפץ אותה ולהשכיר אותה.
אבי רכש דירת 3 חדרים בת"א ב1,250,000 ש"ח וביצע עבודות שיפוצים בדירה בעלות כוללת של 150,000 ש"ח. כמובן ששיפוצים, היתרים מהעיריה ושאר תהליכים בירוקרטיים לוקחים הרבה זמן. לצורך ההשוואה נהיה אופטימיים ונגיד שכל התהליך עד שהדירה תהיה זמינה להשכרת שוכרים, יקח כשלושה חודשים. דירת 3 חדרים בת"א עולה בבמוצע 4,500 ש"ח לחודש.
בחישוב מהיר, ניתן לראות שההשקעה של אבי תחזור במלואה תוך 25 שנים, במקרה הטוב, ואנחנו כמובן לא מחשבים את עלויות השיפוצים העתידיים, ירידת ערך הדירה (עבודה מציאותית למדי בתקופת המיתון של ימינו), בעיה במציאת שוכרים, עלות עו"ד והלאה והלאה.
לעומתו, נקח את יוסי, גם עצמאי, המעוניין להקים נכס אינטרנטי, לקדם אותו ולייצר ממנו רווחים.אחרי מעט מחקר יוסי גילה את אפשרויות הרווח האפשריות מהאינטרנט – פניות, פרסום, מכירת שותפים, וכו' - והחליט להקים אתר פורטל שיתמקד בנושא קורסים ולימודים. יוסי הקים אתר בעלות של 25,000 ש"ח והחליט לקדם אותו בעלות של 50,000 ש"ח לשנה (ממוצע של 4,500 ש"ח לחודש קידום). לצורך ההשוואה נאמר שתוך חצי שנה מעליית האתר לאוויר התקדם האתר של יוסי במגוון ביטויים רלוונטיים לתחום – קורסים, לימודים, מכללות וכמובן Long Tail כמו קורס עיצוב גרפי בצפון, קורס סושי בתל אביב וכו'. בהערכה פסימית, לאחר שנה יהיה ליוסי 30 מכללות ומוסדות אקדמאים הרוכשים פניות מיוסי בעלות של 50 ש"ח לפניה. לפי ממוצע חיפושים באינטרנט וביקוש ניתן להעריך שכל מכללה תקבל 40 פניות למגוון הקורסים שהיא מציעה בחודש.
בחישוב מהיר, ניתן לראות שההשקעה של יוסי תחזור במלואה בתקופת סיום השנה הראשונה מההשקעה, וכמובן שאנחנו לא מחשבים מקורות רווח נוספים, כמו פרסום באנרים באיזורי פרסום באתר, הצבת מודעות Google Adsense וכו'.
לא דרוש ניתוח טכני בכדי להבין שההבדל בין הכדאיות של השקעה אינטרנטית והשקעה אופליין הוא הבדל רציני.
הזדמנויות עיסקיות עם Next Level
Next Level קידום אתרים ושיווק באינטרנט לוקחים אתכם לרמה הבאה של השקעות אינטרנטיות. אנחנו ב Next Level עוסקים בין היתר בהקמת פרוייקטים ונכסים אינטרנטיים בראיה אחרת – ראיה עיסקית.
עסק ללא רווח הוא לא עסק – וכך גם אתר אינטרנט. אנחנו ב Next Level פיתחנו את המודלים הנכונים להפיכת אתר אינטרנט בכל תחום רווחי למכונה כלכלית המייצרת בסופו של דבר את החשוב מכל – הכנסה פסיבית
Next Level מחפשת משקיעים ושותפים להקמה משותפת של פרוייקטים ונכסים אינטרנטיים. אנחנו מתמחים באיפיון וליווי פרוייקטים מרגע הרעיון , דרך צאתו באוויר, וכלה בשיבוצו במיקומים הנכונים שמביאים את כמויות הגולשים הרצויות. כמובן שהפרוייקט אף פעם לא נגמר, כי ממש כמו האינטרנט עצמו, גם האתר צריך להתעדכן, להשתדרג ולעמוד בקצב של השוק והמתחרים.
אם אתם מעוניינים להשקיע** בפרוייקט אינטרנטי ו או יש לכם רעיון לפרוייקט אינטרנטי רווחי – אנחנו מחפשים אותכם! צרו קשר עוד היום, אבל קודם, בקרו בעמוד לקוחות קידום אתרים, לצפיה בתוצאות מוכחות.
Next Level – הרמה הבאה של עסקים אינטרנטיים
** השקעות באינטרנט נעות בין 20,000 – 100,000 לאתר, תלוי במורכבות הפרוייקט, עלויות הקידום, עלויות הפיתוח, חלוקת הרווחים העתידית בין החברה למשקיע וכיו"ב.