בין לקוחותינו
קידום אתרי פלאש
אתר פלאש הוא פתרון הוא עיצובי מושלם.
גם נראה טוב וגם מאפשר אינטרקציה לגולשים, שתגרום להם להשאר באתר ולהנות ממה שיש לו להציע.
אך עם זאת, אתר פלאש הוא צרה מבחינת קידום.
כי אחרי הכל, קשה עד בלתי אפשרי לקדם אתר המורכב מעמוד אחד ותמונה.
בעיית תוכן
מנועי חיפוש לא רואים תמונות. אולי בעתיד כן,
אבל נכון לזמננו ,הרובוטים שסורקים את האתר ומחזירים את המידע שהם אספו חזרה לשרתי הנתונים,
קוראים טקסט. אך ורק טקסט.
אתר הבנוי כולו מפלאש, נראה לעין הרובוטית, כאתר עם עמוד אינטרנט בודד ותמונה אחת גדולה.
אפילו אם באתר יש המון תוכן, כל התוכן הזה נמצא בתוך התמונה של הפלאש, ולכן, בלתי נראה למנועי החיפוש.
בעיית קידום
קידום אתרים שבנוי לחלוטין מפלאש יתרכז ברובו, אם לא בכולו,
ברישות מאסיבי של קישורים לאתר, מהלך שיש לבצע לאט ובתזמון נכון,
שכן הוצאת קישורים מאסיבית לאתר עלולה להוריד את האתר זמנית מתוצאות החיפוש ואף להחרימו לתקופת זמן ממושכת.
ישנן שיטות קידום פסולות, שמשתמשות ב-אלט של התמונה בכדי לדחוף מילות מפתח ובכך לנפח את התוכן, או להציב קישורים מתחת לתמונה בכדי ליצור אשליה של תעבורה, או לנפח פייג'ראנק מאתרי ספאם שונים.
שיטות אלה, יכולות להביע נזק מוחלט במקרה הגרוע וחוסר תועלת במקרה הטוב.
ישנם שני פתרונות כדאיים לקידום אתר פלאש עם תוצאות מירביות
לגזור ולהדביק
פתרון אפשרי לבעייתיות באתר שעשוי כולו מפלאש, הוא לפרק את כל הגורמים לכמה מצגות, ולהפוך את האתר לאתר המכיל תוכן טקסט כתוב בנוסף למצגות פלאש ,
שיטה סטנדרטית שתמיד עובדת טוב.
שניים עדיף על אחד
הפתרון השני, והמועדף ברב המקרים, הוא לבנות אתר נוסף המותאם מראש לסטנדרטים של גוגל ומנועי החיפוש ואינו מכיל פלאש,
לקדם אותו בצורה נכונה, ולקשר ממנו לאתר הפלאש.
בצורה זו, בעל האתר מרוויח שני אתרים -
אחד מקודם ומלא בתוכן רלוונטי , והשני אתר פלאש, המעביר חוויה יותר ויזואלית, מלאה בתמונות ואינטראקציה.
פתרון זה הוא גם העדיף ביותר לבעל אתר המחפש לשווק באינטרנט דרך האתר, ומציע שתי אסטרטגיות שיווק באינטרנט אפשריות בכל זמן נתון.
גם נראה טוב וגם מאפשר אינטרקציה לגולשים, שתגרום להם להשאר באתר ולהנות ממה שיש לו להציע.
אך עם זאת, אתר פלאש הוא צרה מבחינת קידום.
כי אחרי הכל, קשה עד בלתי אפשרי לקדם אתר המורכב מעמוד אחד ותמונה.
בעיית תוכן
מנועי חיפוש לא רואים תמונות. אולי בעתיד כן,
אבל נכון לזמננו ,הרובוטים שסורקים את האתר ומחזירים את המידע שהם אספו חזרה לשרתי הנתונים,
קוראים טקסט. אך ורק טקסט.
אתר הבנוי כולו מפלאש, נראה לעין הרובוטית, כאתר עם עמוד אינטרנט בודד ותמונה אחת גדולה.
אפילו אם באתר יש המון תוכן, כל התוכן הזה נמצא בתוך התמונה של הפלאש, ולכן, בלתי נראה למנועי החיפוש.
בעיית קידום
קידום אתרים שבנוי לחלוטין מפלאש יתרכז ברובו, אם לא בכולו,
ברישות מאסיבי של קישורים לאתר, מהלך שיש לבצע לאט ובתזמון נכון,
שכן הוצאת קישורים מאסיבית לאתר עלולה להוריד את האתר זמנית מתוצאות החיפוש ואף להחרימו לתקופת זמן ממושכת.
ישנן שיטות קידום פסולות, שמשתמשות ב-אלט של התמונה בכדי לדחוף מילות מפתח ובכך לנפח את התוכן, או להציב קישורים מתחת לתמונה בכדי ליצור אשליה של תעבורה, או לנפח פייג'ראנק מאתרי ספאם שונים.
שיטות אלה, יכולות להביע נזק מוחלט במקרה הגרוע וחוסר תועלת במקרה הטוב.
ישנם שני פתרונות כדאיים לקידום אתר פלאש עם תוצאות מירביות
לגזור ולהדביק
פתרון אפשרי לבעייתיות באתר שעשוי כולו מפלאש, הוא לפרק את כל הגורמים לכמה מצגות, ולהפוך את האתר לאתר המכיל תוכן טקסט כתוב בנוסף למצגות פלאש ,
שיטה סטנדרטית שתמיד עובדת טוב.
שניים עדיף על אחד
הפתרון השני, והמועדף ברב המקרים, הוא לבנות אתר נוסף המותאם מראש לסטנדרטים של גוגל ומנועי החיפוש ואינו מכיל פלאש,
לקדם אותו בצורה נכונה, ולקשר ממנו לאתר הפלאש.
בצורה זו, בעל האתר מרוויח שני אתרים -
אחד מקודם ומלא בתוכן רלוונטי , והשני אתר פלאש, המעביר חוויה יותר ויזואלית, מלאה בתמונות ואינטראקציה.
פתרון זה הוא גם העדיף ביותר לבעל אתר המחפש לשווק באינטרנט דרך האתר, ומציע שתי אסטרטגיות שיווק באינטרנט אפשריות בכל זמן נתון.